Да съхраним себе си

Здравейте,приятели ! 🙂

Днес ще започна темата затова плащаме ли цена,за да съхраним себе си ?Какво губим и какво печелим ?

Аз бих казала,че плащаме цена за всичко това и то висока,както Хорхе разказва една история за тази цена в книгата си „Нека ти разкажа“.

Аз постоянно съм подложена на това изпитание да се запазя или да се отрека и не отричам,че ми се е случвало да избера второто.Но знам,че и е труно да се съхраниш в този парадоксален свят.Във свят,който трябва да спазваш едни правила,да си зависим от мнението на останалите и знам колкото ти и  коства да се изправиш срещу всичко това.Коства ти това- всички да ти обърнат гръб и да останеш сам.Но и сам войнът е войн.

От всичко това наоколо,което виждам около себе си-хем ми носи болка,хем ми е смешно.Мъчно ми е че виждам хора-толкова еднакви,еднакви като мислене..но Не те,не мислят.Просто са се оставили-другите да мислят вместо тях.Страхът е по-голям от това да бъдеш отритнат от обществото и сочен с пръст…затова,че си различен,затова,че не си като тях,не мислиш и не се държиш като тях.Ще те обвинят в какво ли не е,ще те нарекат с какви ли не е прозвища,за да заглушат този техен вътрешен глас „че ги е страх да са различни“.А тези,които имат смелостта да се изправят срещу това,трябва да бъдат „свалени“ и принизени.Така поне е в моя свят,така и е предполагам в света на  повечето ни.Понякога колкото и да ни се иска да не сме тук,да сме другаде,да сме с хора,които желаем-не винаги можем да променим обстоятелствата и сме принудени да останем и да заплатим цената.Знам,че повечето хора са имали тези желания-да са свободни да бъдат себе си.Какво ги е сломило и убило това тяхно желание,аз не знам.Може би както ще кажат те -ралността,живота.Едно втълпено убеждение,че животът е гаден,че е жесток.Но това е вече друга тема.Но знам,че и те са имали това желание-но Страхът ги е надвил.Спечелил е и сега само с едно съжалние ти казват „Ех,..и аз когато бях млад/а и аз мечтаех затова..но като порастнеш разбираш,че нещата не стоят по този начин“.Казват ти ,че това са само едни детски разсъждения и че ти ще станеш като него..че и ти минаваш по-същия път.Да,може да минаваш,но всичко си зависи от теб самия-ще се съхраниш ли или след време ще запееш песента -предвана от уста на уста.   

Трудно ми е да се боря срещу света,срещу хората,които понеже са по- възрастни-си мислят,че знаят всичко,понеже като такива са сблъсквали много с живота,че им дава право да се месят и да поучават останалите,че ни е младите винаги грешим и те на нашите години са правили същото.Просто е смешно !  Тази черта в характера на почти всеки е срещана да поучава,да критикува и ЗАЩО го прави,защото вместо да си гледа собствения живот и да се стреми да работи върху себе си.Той постоянно гледа в чуждата купичка,за да се чувства по-спокоен,да се чувства,че има някаква власт,да не изпитва страх.Тази дума „страх“  се крие зад почти всяка една постъпка на хората….страх от самота,страх от неодобрение,страх..страх..толкова ни е страх,че чак се плашим да се обърнем към себе си и да погледнем живота си. И в крайна сметка..ако се запиташ какво точно представлява страхът и защо ни е толкова страх-без видима опасност-какъв ще ни е отговора.Мисля,че ще изгуби силата си.Но колкото повече бягаме от него и не се изправяме срещу страха-толкова повече той ни парализира.

Аз мога да кажа,че заплатих огромна цена,за да запазя себе си и да остана това,което съм .Но не съжалявам, защото няма нищо по-хубаво да бъдеш себе си и да следваш истинските си желания и мечти,защото само така ще бъдеш истински щастлив ! 🙂 И не бих казала,че губим нещо-само печелим,но цената понякога може да се окаже малко  висока.Не позволявай страха да те парализира и да ръководи живота ти.Бъди свободен-не позволявай-да те ръководи еднаквото мислене,модата,телевизията и т.н.Защото ТИ си уникален.Родил си се уникален-не умирай като копие !!!  А сега в момента ..първото нещо,което може да направите е да

   си пуснете песента на Bon Jovi и силно ИЗКРЕЩЕТЕ: “ IT`S MY LIFE……It`s now or never !!I ain`t gonna  live forever..I just  want to live while I`m alive…“

1 thoughts on “Да съхраним себе си

  1. Ей слънце, много се радвам че си си направил такъв хубав, невероятно красив и полезен блог 🙂 🙂 🙂 Много ми хареса!!!! Супееееееееер е!!!! Много ми хареса и стилът ти на писане и личното ти мнение по темите, които коментираш – много е близко до моето 🙂 Продължавай само така, напред, имаш невероятен талант да твориш красиви неща и аз много им се радвам!!! Ще съм най-редовният ти читател 🙂

Вашият коментар