В края…

Всичко колко бързо се разпиля накрая…
Защо не се получава?
Какво остана в ръката ми?
На никого не мога да разкажа…
и пътищата без изход свършиха накрая…

Мъката си не мога да разкажа ..
Макар и разбит съм се хванал за живота…
Всичко колко бързо се разпиля накрая…

Защо не се получава?
Какво остана в ръката ми?
в шепата ми…?

На никого не мога да разкажа…
и пътищата без изход свършиха накрая…

Мъката си не мога да разкажа…
Макар и разбит съм се хванал за живота…

Разрушавайки всичко,живота свършва…
надеждата ми е уморена…
Върху разбитите ми останки…
доизгаря душата ми…

В тъмнината поне лъч светлинка…
кажи ми,изобщо ли няма?
Накрая да се спечели тази битка,
толкова ли е трудно ?

Вашият коментар

