Скъпо мое, наранено Аз…

12540829_1110311208992678_8596617984654613184_n.jpgСкъпо наранено Аз,
Ела, седни с мен и ми разкажи всичко, което изтърпя с онези, които казваха, че те обичат, но продължаваха да те нараняват. Разкажи ми за откритите и за скритите унижения, разкажи ми за скритата и дълго премълчана тайна, разкажи ми за натиска, разкажи ми за ударите, разкажи ми за думите – куршуми, разкажи ми за потискането ти, за смачкването, контрола, изтриването, разкажи ми за отхвърлянето, изоставянето, пренебрегването, мълчанието, с което те наказваха, разкажи ми за това как те подкопаваха, обезличаваха… за всички изисквания и очаквания към теб. Кажи ми за маските, които носеха, че всичко е наред, за фалша, лъжите. Разкажи ми за липсата на уважение. Разкажи ми за тъмните сенки, с които ти танцува с години. Разкажи ми за болката, за безпомощността, за отчаянието, за безсилието, гнева и горчивината, за всички смъртти в теб, за умирането… разкажи ми всичко за историята, която криеш.

И когато ми разкажеш всичко това, изплачи го, изхвърли го, спомни си онези, които преди се отнасяха с теб по същия начин, онези които внесоха не-любов в твоите преживявания. Можеш ли да видиш моделите, които започнаха да се развиват в живота ти оттогава и които ти продължи да каниш, за да се повтарят? И илюзията, с която умело те заблуждаваха, в тяхната истина, че всичко бе от любов… Но ти знаеш истината за твоето сърце… то няма да кърви от допира им, ако е истинско – ще лети в свободата – да бъде себе си.

Освободи се от историите, които разказваш на себе си заради първите, които са те заблудили, че тази форма на емоционална и всякакви начина на злоупотреба е любов. Пусни се от това, изхвърли го от системата си… спомни си дълбокото знание за чистата любов, която носиш в себе си и всъщност знаеш, нека тази любов се въздигне и изцели белезите, оставени от не-любовта!
Продължавай да храниш себе си с вечната и безкрайна любов вътре и вън от теб… и се научи да се обграждаш с хора, които те обичат с лекота и радост, и нека всичко друго да върви с любов. Започни нова глава, нови модели на любов, които да те направят щастлива.~~

Перифразирано ~Amaranth~

Вашият коментар

