The secret… in me

 

Тайна. Капсулирана и погребана, изтрита, спяща, дълбоко в недрата на земята.

Но пулсираща, нашепваща, агонизираща, разкъсваща, разцепваща, убиваща, смразяваща, витаеща като фантом – задушаваща…за всичките тези години…. за теб беше добре, че не 2_1442953129помня, че не си спомнях…че не разбрах, че не разбирах…нямах думите, нито осъзнаването…размити граници… разбито е всичко на хиляди парчета…отнета невинност,

чистото… ти уби душата ми… разби

тялото ми. Ти ме разруши… помня шока, ужаса, смъртта, вцепенението отвътре, помня объркването… хаоса настъпващ и поглъщаща ме бездна … помня как душата ми умря, хиляди пъти, сама… нямайки усещане за никакво Аз… как се сви …в очите вече зееше само бездна на смърт… и никой и нищо не можеше да ме изкара от унеса… разцепена. Погребано… дълбоко, дойде само в съня ми. Мълчание… пропито с толкова много срам… вина.. неизплакани кървящи сълзи… гняв и неописуема болка.

Мълчание… достатъчно дълго, за да ме унищожава мъчително бавно!

Вашият коментар

